sobota, 10 czerwca 2017

Informacja po latach.

Chciałabym poinformować, że jest to jedyna powstała historia o Vedis Black - tylko JA jestem autorką, a postacie takie jak Vedis czy Katniss to moje OC i nie zezwalam na wykorzystanie ich bez pytania mnie o zgodę.
Jedynie ja (blog, devianart, wattpad ) mogę je wykorzystywać.
A piszę o tym dlatego, bo znalazłam ( przypadkiem, gdy szukałam Przybieżeli do Hogwartu Huncwoci, którego TEŻ jestem autorką, ale którego wykorzystywania nie będę się czepiać, bo musiałabym pół polskiego fandomu ojebać, a głupiego wierszyka się czepiać... byłoby żałosne ) podróbkę na wattpadzie.
Co prawda data publikacji 2015 i nie jestem absolutnie zła... Zła jestem za nie poinformowanie mnie i nie wstawienie linku do bloga przy tym... fanficku fanficka.

Także droga autorko ( https://www.wattpad.com/story/57662170-huncwoci-forever ) na przyszłość - tak się nie robi. Uwierz mi, że gdybyś zapytała, to bym pozwoliła.


Swoja drogą... Vedis i Severus?! Moje serduszko płacze.

2 komentarze:

  1. ZAPRASZAM SERDECZNIE do odwiedzenia internetowej szkoły Magii hagrid.pl!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka! Mam takie szybkie pytanie
    ... Czy nie przeszło ci kiedyś przez myśl kontynuowanie tej historii? Uważam, że jest naprawdę dobra i szkoda, aby to się zmarnowało.
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;*

    OdpowiedzUsuń